از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
کارشناس فروش 09134606067
ارسال به تمامی نقاط کشور
تلفن تماس 09134606067

از کجا محصولات برند داتیس بخریم؟محصولات داتیس ساخت کجاست؟ 

مهم ترین سوال برای خریداران لوازم و تجهیزات آشپزخانه داتیس این است. محصولات داتیس ساخت کجاست؟ این موضوع یکی از مهم ترین دغدغه های ذهنی خریداران محصولات داتیس در انواع مختلف اجاق گاز، فر توکار، گاز رومیزی، هود و مایکروویو است. با توجه به استقبال شما از محصولات داتیس در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

نمایندگی داتیس در اصفهان

نمایندگی داتیس در اصفهان

محصولات برند داتیس ساخت کجاست؟

محصولات داتیس شامل اجاق گاز رومیزی و مبله، هود داتیس، فر توکار، مایکروویو، سینک داتیس و … ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد. این محصولات توسط مهندسین و کارگران خبره و زحمت کش کشورمان تولید و روانه بازار لوازم خانگی می گردد. مهم ترین محصولات کمپانی تولید و ساخت صنعتی با برند تجاری داتیس به شرح زیر است:

  • تولید اجاق گازهای مبله
  • اجاق گاز فردار
  • اجاق گازهای بدون فر
  • فرهای توکار (تمام برقی / گاز و برق)
  • اجاق گازهای صفحه ای توکار
  • اجاق گاز صفحه ای استیل
  • اجاق گاز صفحه ای شیشه ای
  • فرهای توکار
  • فر توکار تمام برق
  • فر توکار تمام گازی و برقی
  • انواع هودهای آشپزخانه

قیمت محصولات داتیس

از آنجایی که داتیس برندی کاملا ایرانی است، محصولات لوازم خانگی این برند از قیمت پایین تری نسبت به رقبای خارجی خود برخوردار می باشد. از دلایل ارزان قیمت بودن محصولات داتیس می شود به استفاده از قطعات داخلی با کیفیت اشاره کرد که باعث شده است تا قیمت محصولات این برند نسبت به رقبای خود ارزان تر باشد. محصولات داتیس با آنکه قیمت پایین تری نسبت به سایر رقبا برخوردار می باشد اما از لحاظ کیفیت از همه ی رقبای خود جلوتر است.

این شرکت درواقع از روز اول سعی در تولید بهترین محصولات در عرصه ی لوازم خانگی داشته است. تا به امروز توانسته این قول را به عمل برساند و با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتری برساند. تمام محصولات بالا دارای کیفیت عالی در بین رقبا بوده و از قیمت رقابتی برخوردار هستند. اگر قصد خرید و قیمت لوازم آشپزخانه برند داتیس را دارید حتما با ما در ارتباط باشید.

چیدمان جذاب طرحی نو آشپزخانه مدرن با محصولات برند داتیس

چیدمان جذاب طرحی نو آشپزخانه مدرن با محصولات برند داتیس

کارخانه داتیس در کجا واقع شده است؟

کارخانه داتیس در شهرک صنعتی ایوانکی قرار دارد. در کارخانه داتیس تعداد زیادی از کارگران و مهندسان متخصص در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی داتیس مشغول به فعالیت هستند. تمام تلاش این افراد تولید با کیفیت تر و ارائه محصولات با قیمت ارزان به شما خریداران محترم است. لازم به ذکر است که این محصولات علاوه بر کیفیت از طراحی عالی و عمر طولانی تری نسبت به محصولات مشابه برخوردار می باشد.

کارخانه داتیس بروزترین و جدیدترین دستگاههای تولید محصولات خود را تولید می کند که کیفیت بالایی دارا می باشد. لوازم آشپزخانه داتیس بی شک از محبوب ترین و با کیفیت ترین ها در داخل بوده به طوری که حتی صادرات آن به سایر کشورها انجام می گردد. لوازم خانگی همچون محصولات فر داتیس، هود داتیس، گاز مبله داتیس و گاز رومیزی یا صفحه ای داتیس با استقبال زیادی از سوی هموطنان گرامی روبرو شده است. به همین دلیل ما در کارخانه داتیس ملزم به ارائه محصولاتی با کارایی و مقاومت بالای این اجناس هستیم. حتی کسانی که سالها پیش هم اجاق گاز داتیس یا فر داتیس یا هود داتیس را خریده اند بازهم همین برند را خریداری کند.

کلام پایانی

در مقاله از کجا محصولات برند داتیس بخریم؟ اشاره کردیم برند داتیس ساخت ایران و تولید ایران عزیزمان می باشد . کمپانی تولید و ساخت صنعتی آلبا گاز که همچنین برند تجاری داتیس هم شناخته می شود یکی از شناخته شده ترین کمپانی ها در کشورمان است . محصولات داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و قطعات این محصولات دارای عمر بالایی هستند .

از جمله سوالات کسانی که می خواهند اجاق گاز مبله یا رومیزی، فر توکار، هود و ماکروویو داتیس خود را نو کنند و تهیه کنند می پرسند. محصولات داتیس ساخت کجاست؟ ما به این سوال پاسخ دادیم. بازرگانی ملکیان نمایندگی فروش محصولات داتیس در اصفهان آماده فروش انواع لوازم خانگی داتیس با تخفیف مناسب به شما عزیزان می باشد.

مسن تر

5 مدل از پر فروش ترین فر توکار داتیس

جدیدتر

5 مدل از پر فروش ترین فر توکار داتیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی اخبار