از شنبه تا پنجشنبه هر هفته
کارشناس فروش
ارسال به تمامی نقاط کشور
تلفن تماس 09134606067

محصولات آشپزخانه آلتون – نمایندگی فروش محصولات برند آلتون در اصفهان

اجاق گاز رومیزی آلتون
اجاق گاز رومیزی آلتون
اجاق گاز مبله آلتون
اجاق گاز مبله آلتون
سینک آشپزخانه آلتون
سینک آشپزخانه آلتون
فر توکار آلتون
فر توکار آلتون
هود آشپزخانه آلتون
هود آشپزخانه آلتون

اجاق گاز مبله آلتون

اجاق گازهای مبله آلتون در دو نوع طرح فر و  اجاق فردار تولید و عرضه می‌شوند . هر دو مدل این اجاق گاز ها بدون فر و فردار ویژگی‌های خاص خود را دارند . مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند یکی از این دو نوع را انتخاب و خریداری کنند . اجاق گاز مبله آلتون با بالاترین بازدهی و کیفیت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شود . کلیه این اجاق گاز ها از قابلیت شیشه سکوریت نشکن و پایه های قابل تنطیم بر خوردار می باشند .

فر توکار آلتون

آلتون انواع فر را با برنامه‌های تنوع پخت و پز مثل پخت پیتزا ، پخت با فن کانوکشن ، گرمایش سریع و جوجه گردان مجهز به سیستم‌های خودکار و تایمر پیشرفته عرضه می‌دارد . کیفیت بالای فر توکار آلتون در کنار قطعات به روز و با کیفیت و آپشن‌های پیشرفته فرهای آلتون آن‌ها را به یکی از گزینه‌های محبوب در بازار بدل کرده است . همچنین شرکت آلتون ست‌های فر شیک آشپزخانه را برای کمک به خرید آسان و داشتن دکوراسیونی هماهنگ تولید و عرضه می‌نماید .

هود آشپزخانه آلتون

هود آلتون با تکیه بر فناوری‌های روز و با استفاده از قطعات به روز ساخته می‌شود و عملکردی بهینه دارد . آلتون ، هودهای خود را با قدرت مکشی در حدود 750 مترمعکب بر ساعت و موتوری با کارکرد بهینه و کم صدا عرضه می‌دارد . برای بهبود عملکرد هود یک دودکش بلند و قابل تنظیم و سنسورهای دود ،گاز ،بو و حرارت در این هود ها در نظر گرفته شده است . هود آشپزخانه آلتون برای اطمینان خاطر مشتریان ، با گارانتی 24 ماهه و 10سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود .

خدمات پس از فروش آلتون

خدمات پس از فروش آلتون ، محصولات خود را با 24ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش جهت اطمنیان خاطر مشتریان عرضه می‌کند . ارسال کلیه محصول به صورت رایگان انجام می‌شود . مشتریان عزیز آلتون می توانند همه روزه حتی در ایام تعطیل از طریق شماره تلفن  71396 – 021 یا سامانه پیام کوتاه 10000927 و یا از طریق پورتال خدمات پس از فروش  اقدام به ثبت مشخصات خود جهت دریافت سرویس نصب یا تعمیر محصول خود نمایند .

محصولات آشپزخانه آلتون

محصولات آشپزخانه آلتون – شرکت آلتون بزرگترین تولید کننده انواع فر های توکار ، اجاق گاز های توکار و رومیزی ، هود های آشپزخانه در سبک شومینه ای و مخفی می باشد . آلتون خدمات پس از فروش محصولات خود را با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند .

 
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
دسته بندی اخبار